2012. december 20., csütörtök

Csökkentsd a várólistádat 2013

 
"Egy nemzetközi példára indított verseny, melynek célja, hogy az olvasásra váró könyvek kupacát csökkentsük minimum 12 kötettel, azaz annyival, ahány hónap van egy évben. Hogy legyen helye virtuális vagy valós polcán az embernek még több kötetnek, meg egy kicsit könnyítsen a lelkiismeretén."

Már  nagyon vártam ezt a kihívást. Láttam a 2012-es változatát sok blogon, de jelentkezni már nem tudtam, mert a jelentkezés már 2011 decemberében lezárult és én csak valamikor idén nyáron kezdtem el könyves blogot vezetni. Így nem maradt más hátra mint megvárni a 2013-as kihívást.  

Nos az én várólistám 2013-ra a következő:
  1. Szilvási Lajos - Appassionata
  2. Szilvási Lajos - Bujkál a hold 
  3. Hegedüs Géza - Ágyban szerzett diadal 
  4. Nyírő József - A zöld csillag 
  5. Honoré de Balzac - Kurtizánok tündöklése és nyomorúsága
  6. Robert Payne - Caravaggio élete
  7. Marcel Brion - Rembrandt élete
  8. Zarah Ghahramani - Vallomás korbácsütésre
  9. Ingrid Möller - Vermeer van Delft életregénye
  10. Szilvási Lajos - Ördög a falon
  11. Szilvási Lajos - Lélekharang
  12. Szilvási Lajos - Légszomj
 Alternatív lista
  1. Christiane Rochefort - Házasság párizsi módra
  2. Tracy Chevalier - Leány gyöngy fülbevalóval 
  3. Szilvási Lajos - Kipárnázott kaloda
  4. David Weiss - Meztelenül jöttem
  5. Marton Lili - Nehéz kamasznak lenni
  6. Gál György Sándor – Somogyi Vilmos: Mesél a bécsi erdő
  7. Passuth László - Lagunák
  8. Szilvási Lajos - Egyszer-volt szerelem
  9. Marton Lili - Az anyák nem halnak meg?
  10. André Dahl - Utazás egy házmesteri fülke körül 
  11. Szederkényi Anna - A vörös hajú
  12. George Sand - Consuelo 1, 2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...